+48 728 876 531

Zamów kampanię Google AdWords o wartości 500zł.

promocja google adwords

Co ZYSKUJESZ

  1.  Przygotowujemy dla Ciebie reklamę AdWords o wartości 500zł.
  2.  Twoja reklama będzie się wyślwietlała na pierwszej stronie w google.pl na wybrane słowa kluczowe.
  3.  Wejścia na stronę internetową z wyszukiwarki google.
  4.  Większą liczbę klientów.
  5.  Raport z podsumowaniem.

Zamów kampanię AdWords za 500zł. i przekonaj się jakie efekty osiągniesz

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszą aktualną ofertą i promocjami.

Zapis do newslettera pozwala nam zminimalizować koszy związane z reklamą, tym samym po zapisaniu się, otrzymasz naszą ofertę na preferencyjnych warunkach ;)

Subskrybuj nasz Newsletter

Nazwa firmy
Numer telefonu
Skrót: Wizerunek Twojej Firmy?

Prawidłowe wypełnienie formularza

Zapisz się na newsletter wypełniając formularz

Pola Imię i adres email są obowiązkowe, pytanie o skrót nazwy Wizerunek Twojej Firmy jest zabezpieczeniem przed spamem ;)

kampanie reklamowe adwordsDzięki AdWords mamy możliwość dotarcia z reklamą w internecie do wybranej grupy klientów, którzy szukają Twoich usług czy produktów. Jako przykład posłuży nam lodziarnia oferująca produkty własnego wyrobu. Dziś będzie gorąco, temperatura ma przekroczyć 25 stopni Celsjusza, dochodząc nawet do 30 stopni w cieniu, uruchamiamy kampanię w okręgu do 5km. Dobieramy odpowiednie słowa kluczowe, np. "najlepsze lody w poznaniu". Zgadnij, co zobaczy klient wpisując tę frazę w wyszukiwarce? Jest to reklama w sieci wyszukiwania. Oczywiście w miejsce lodziarni możemy wstawić dowolną usługę czy produkt, dobierając do niej odpowiednią strategię zapewniamy sobie ruch w interesie.

 

 

Kolejny przykład: klient, szukając np. "hydraulika", odwiedził już jego stronę, ale postanowił zgłębić temat i przegląda teraz portal internetowy lub forum, na którym jest opisany proces, krok po kroku jak naprawić jego usterkę. Jednak dochodzi do wniosku, że musiałby kupić specjalistyczne narzędzia, których nie będzie wykorzystywał. Nagle spostrzega baner reklamowy, logo firmy wydaje się znajome, opis usługi zachęcający do skorzystania z niej. Klikając w baner, ląduje z powrotem na stronie "hydraulika". Mieliśmy tu doczynienia z remarketingiem i reklamą banerową. Większość z nas doświadczyło tego, szukając np. sprzętu AGD czy też RTV, wybierając np. telewizor na stronie sklepu itp. Nie dokonaliśmy zakupu, ale reklama dosłownie "chodziła" za nami podczas przeglądania innych stron czy czytania artykułów.

 

Jedną z najbardziej efektywnych jest reklama wizualna, dlatego tak dużym zainteresowaniem cięszą się reklamy na YouTube. Umożliwiają one wyświetlanie zarówno spotów reklamowych, jak i reklamę tekstową (np. podczas oglądania filmu instruktażowego "jak wymienić olej w samochodzie", wyświetla się reklama sklepu internetowego sprzedającego olej do silników).

 

To tylko kilka przykładów. AdWords daje nam dużo więcej możliwości, ogranicza nas tylko własna wyobraźnia i czas, który trzeba poświęcić na zrozumienie tych mechanizmów. Przedsiębiorcy coraz częściej korzystają z outsoursingu, zlecając działania marketingowe firmom zewnętrznym, które się w tym specjalizują, oszczędzają przy tym czas i pieniądze.

 

Wizerunek Twojej Firmy zajmuje się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych (z ang. Search engine marketing). Jesteśmy również AMBASADOREM Google AdWords.

 

 

Skontaktuj się z nami i przekonaj się, czym jest efektywna strategia zarówno dla produktu, usług, jak i w budowaniu świadomości marki.

Zalety reklam AdWords

Kierowanie reklam AdWords

+ Reklamy będa się wyświetlały na określone słowa kluczowe.

+ Ze względu na lokalizację i reklamy, w skład których wchodzą: wyszukiwarki, witryny komercyjne oraz witryny osobiste.

+ Wiek klientów, lokalizacja geograficzna i język klientów.

+ Dni tygodnia, określone godziny, w których reklamy bedą się wyświetlały, jak często będą się wyświetlały, na jakich urządzeniach

Kontrola nad kosztami

+ Budżety miesięczne.

+ Budżety dzienne.

+ Wydatki przeznaczone na jedną reklamę.

+ Płacisz za kliknięcie w reklamę albo za wyświetlenie reklamy.

Pomiar efektów

+ Dowiesz się: o kupnie produktu, pobraniu aplikacji czy złożeniu zamówienia telefonicznego.

+ Dzięki temu wiesz, które elementy są warte inwestycji.

+ Masz dostęp do danych: jaki jest średni koszt reklamy, jakie są zwyczaje zakupowe klientów, jaki czas był przeznaczony na zbieranie informacji przed zakupem.

Gdzie reklamy AdWords mogą się wyświetlać?

SIEĆ WYSZUKIWANIA

Wyświetlanie reklamy w sieci wyszukiwania

Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania mogą wyświetlać się:
a) Na terenie całego kraju.
b) W określonym obszarze.
c) W konkretnym miejscu.
d) Ze względu na język, klienta.

SIEĆ REKLAMOWA

Wyświetlanie reklamy w sieci reklamowej

W sieci reklamowej mamy dostępne różne formaty reklam dysplayowych:
a) reklamy tekstowe
b) reklamy graficzne
c) reklamy multimedialne
d) reklamy wideo.

Zamów kampanię Google Adwords

Stworzymy dla Ciebie

Reklamę w Google Adwords

Sprowadzimy klientów szukających Twoich produktów lub usług

Dotrzemy do klientów korzystających z wyszukiwarki

Twoje

Reklamy będą się wyświetlały na innych stronach internetowych

Przekonasz się jakie efekty daje

Reklama na portalach, blogach czy stronach tematycznych

kampanie linków sponsorowanych

Kontakt z nami

Etapy procesu postępowania przy tworzeniu kampanii AdWords

  • Określenie celu
  • Dobór słów kluczowych
  • Tworzenie struktury
  • Rozpoczęcie kampanii
  • Optymalizacja

Określamy CEL reklam adwords

1. Sprzedaż większej liczby produktów lub usług.
2. Zyskanie lojalności klientów.
3. Nawiązanie kontaktów z klientami.
4. Zwiększenie świadomości marki.

Odpowiedni dobór słów kluczowych

Słowa kluczowe to nic innego jak wyrazy, które wpisujesz w wyszukiwarkę jak czegoś szukasz np. hotel w poznaniu. Dobierzemy słowa kluczowe, które najlepiej będą pasowały do Twojego produktu. Wyselekcjonujemy te, które będą prowadziły do największej liczby konwersji (np. sprzedaży lub kontaktu z Twoją firmą w określonym regionie)

Tworzenie struktury kampanii reklamowej

Polega na skoncentrowaniu się na celu biznesowym, np. zwiększeniu ruchu w witrynie. Oferta powinna dotyczyć konkretnego produktu czy usługi. Musimy wziąć pod uwagę lokalizację. Jeżeli strona internetowa jest dobrze prowadzona, będziemy mogli oprzeć się o jej strukturę przy przygotowaniu kampanii. Weźmiemy też pod kontrolę wydatki na kliknięcia, wyświetlenia lub konwersje reklam, sieci i lokalizacje geograficzne, w których chcesz wyświetlać reklamy oraz inne ustawienia najwyższego poziomu, które mają wpływ na grupy reklam. Następnie zajmiemy się organizacją grup reklam. Każda kampania zawiera co najmniej jedną grupę reklam. Stworzymy oddzielne grupy reklam dla każdego tematu lub produktu.

Rozpoczęcie kampanii reklamowej

Po wybraniu typu kampanii, stworzeniu struktury, ustawieniu kierowania reklam do odbiorców, ustaleniu stawek i budżetu i stworzeniu grupy reklam, wszystko działa, reklamy się wyświetlają, nowi klienci napływają, stali klienci wracają, a świadomość marki rośnie. Możemy przejść do piątego kroku jakim jest optymalizacja.

Optymalizacja i przygotowanie raportu

Zaczynamy od pomiarów: ruchu w witrynie, konwersji, zwrotu z inwestycji, zwrotu wydatków poniesionych na reklamę, a także świadomości marki. Następnie skupiamy się na tym, jak poprawić ROI (zwrot z inwestycji). Sprawdzamy i modyfikujemy słowa kluczowe, teksty reklam, a także stawki i budżet. Z uzyskanych danych przygotowujemy raport, który będziesz otrzymywał raz w miesiącu.