- Szczegóły
-
Kategoria: Oferta
-
Odsłony: 12409
Dzięki AdWords mamy możliwość dotarcia z reklamą w internecie do wybranej grupy klientów, którzy szukają Twoich usług czy produktów. Jako przykład posłuży nam lodziarnia oferująca produkty własnego wyrobu. Dziś będzie gorąco, temperatura ma przekroczyć 25 stopni Celsjusza, dochodząc nawet do 30 stopni w cieniu, uruchamiamy kampanię w okręgu do 5km. Dobieramy odpowiednie słowa kluczowe, np. "najlepsze lody w poznaniu". Zgadnij, co zobaczy klient wpisując tę frazę w wyszukiwarce? Jest to reklama w sieci wyszukiwania. Oczywiście w miejsce lodziarni możemy wstawić dowolną usługę czy produkt, dobierając do niej odpowiednią strategię zapewniamy sobie ruch w interesie.
Kolejny przykład: klient, szukając np. "hydraulika", odwiedził już jego stronę, ale postanowił zgłębić temat i przegląda teraz portal internetowy lub forum, na którym jest opisany proces, krok po kroku jak naprawić jego usterkę. Jednak dochodzi do wniosku, że musiałby kupić specjalistyczne narzędzia, których nie będzie wykorzystywał. Nagle spostrzega baner reklamowy, logo firmy wydaje się znajome, opis usługi zachęcający do skorzystania z niej. Klikając w baner, ląduje z powrotem na stronie "hydraulika". Mieliśmy tu doczynienia z remarketingiem i reklamą banerową. Większość z nas doświadczyło tego, szukając np. sprzętu AGD czy też RTV, wybierając np. telewizor na stronie sklepu itp. Nie dokonaliśmy zakupu, ale reklama dosłownie "chodziła" za nami podczas przeglądania innych stron czy czytania artykułów.
Jedną z najbardziej efektywnych jest reklama wizualna, dlatego tak dużym zainteresowaniem cięszą się reklamy na YouTube. Umożliwiają one wyświetlanie zarówno spotów reklamowych, jak i reklamę tekstową (np. podczas oglądania filmu instruktażowego "jak wymienić olej w samochodzie", wyświetla się reklama sklepu internetowego sprzedającego olej do silników).
To tylko kilka przykładów. AdWords daje nam dużo więcej możliwości, ogranicza nas tylko własna wyobraźnia i czas, który trzeba poświęcić na zrozumienie tych mechanizmów. Przedsiębiorcy coraz częściej korzystają z outsoursingu, zlecając działania marketingowe firmom zewnętrznym, które się w tym specjalizują, oszczędzają przy tym czas i pieniądze.
Wizerunek Twojej Firmy zajmuje się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych (z ang. Search engine marketing). Jesteśmy również AMBASADOREM Google AdWords.
Skontaktuj się z nami i przekonaj się, czym jest efektywna strategia zarówno dla produktu, usług, jak i w budowaniu świadomości marki.